UTA en bouwplaats bouwen samen aan de toekomst!

De onderhandelingen voor de nieuwe cao Bouw & Infra zijn van start! Klik hier om alle informatie rond het UTA-onderzoek en het komende cao-traject te lezen.

UTA Bouwt aan de Toekomst!

Cao-partijen hebben afgesproken de arbeidsvoorwaarden, -tijden, en -uren onder alle UTA-medewerkers te onderzoeken. Het geluid van de werkvloer van UTA’ers wordt steeds luider. Klik hier om alle informatie rond het UTA-onderzoek en het komende cao-traject te lezen.

UTA Bouwt aan de Toekomst!

Young Professionals

Building the future begint bij jou: student Bouwkunde of Civiele Techniek, nog studerend of net begonnen aan je eerste baan. FNV|UTA bouwt met je mee. Klik op de button hiernaast om naar de website van Young Professionals te gaan, voor informatie, workshops, e-learnings en meer.

Young Professionals

Vergelijk: jouw cao en wettelijke bepalingen

In Nederland gelden veel wettelijke regels rondom arbeidsvoorwaarden. Voor jou als UTA-medewerkers heeft FNV in de cao afspraken gemaakt, die daarvan afwijken. In positieve zin! Denk bijvoorbeeld aan meer vrije dagen, betere afspraken rondom zorgverlof en nationale feestdagen en nog veel meer. Ontdek hier wat er in de cao voor UTA geregeld is.

Vergelijking cao en wetgeving

Vul hieronder je e-mailadres in en je ontvangt binnen enkele ogenblikken een mail met de link van het PDF bestand 'Vergelijking cao en wetgeving'.

Je gegevens worden ruim een jaar opgeslagen om je in de toekomst op de hoogte te houden van ons aanbod.

Pas als je akkoord gaat met deze voorwaarden kun je dit formulier verzenden.

Neem contact met ons op

De consulenten van FNV|UTA staan voor je klaar voor persoonlijk advies over je inkomen, je carrière, en zowel professionele als persoonlijke ontwikkeling.

Danielle
Strijbos – Bok

Neem contact met ons op

De consulenten van FNV UTA staan voor je klaar voor persoonlijk advies over je werk, je carrière.
Ze zijn bereikbaar op:

Danielle Strijbos – Bok