Online lunchworkshops voor vrouwen in de bouw | Jezelf op de kaart zetten

Op donderdag 2 december en donderdag 9 december kun je van 12:00 tot 13:00 uur twee leuke online lunchworkshops volgen waarin “Jezelf op de kaart zetten” het centrale thema is. Straalt jouw LinkedIn-profiel uit wat jij wilt? En durf jij jezelf te zijn en jezelf te laten horen?

Elke vrouw die in de Bouw werkt kan gratis deelnemen, zowel leden als niet-leden van FNV.

Profileren via LinkedIn

Donderdag 2 december van 12:00 tot 13:00 uur

Straalt jouw LinkedIn-profiel uit wat jij wilt?

Wat kun je doen om je authentiek te profileren, een goede indruk te maken en de juiste keuze te maken voor jouw profielfoto? Positieve beïnvloedingsprincipes en communicatietips zijn de ingrediënten van deze workshop.

Deze workshop wordt gegeven door Merianka Melissen. Merianka werkt als trainer en individueel coach binnen overheid, zorg en onderwijs. Mede ook door haar ervaring in het bedrijfsleven weet zij haar communicatieachtergrond en kennis van persoonlijke presentatie te vertalen naar een leuke, enerverende workshop.

Handig om je LinkedIn-profiel bij de hand te hebben, evenals pen en papier!

De Assertiviteitsgame

Donderdag 9 december van 12:00 tot 13:00 uur

Kom voor jezelf op en sta sterker!

Assertiviteit brengt je verder! Trainer Anne-Marie Backx verwelkomt je graag bij deze workshop en leert je hoe je assertiever kunt zijn.

Assertiviteit is een ingewikkeld thema. Het gaat over jezelf zijn en laten horen, maar met respect voor de mening van de ander. Van nature zijn wij allemaal meer sub-assertief óf agressief. We spelen een spel om te ervaren hoe assertief jij bent en je krijgt praktische tips en tricks om je assertiviteit vervolgens te vergroten. Dit komt je ten goede in werk én privé!

Schrijf je nu in voor de online workshops!

Je gegevens worden ruim een jaar opgeslagen om je in de toekomst op de hoogte te houden van ons aanbod.

Pas als je akkoord gaat met deze voorwaarden kun je dit formulier verzenden.