Zelf starten of toch solliciteren?

Waar ligt jouw toekomst: bij een baas of als je eigen baas?

Na je opleiding twijfel je misschien of je in loondienst wilt of het starten van je eigen onderneming. Of misschien heb je wel een ontzettend goed idee om naast je baan te kunnen doen! In deze workshop geeft Oscar Bulthuis je praktische tips over wat er allemaal komt kijken bij het starten van je eigen onderneming. Van inschrijven bij de Kamer van Koophandel tot marketing, van boekhouding tot je ondernemingsplan. In deze tweedelige workshop komt het allemaal aan bod.

Let op! Deze workshop bestaat uit twee delen van anderhalf uur. Het tweede deel is altijd een week na het eerste deel.

De training wordt gegeven door Oscar Bulthuis, ondernemer, auteur en docent Ondernemerschap.

Momenteel zijn er geen beschikbare data voor deze workshop.

Wil je op de hoogte gehouden worden over de workshop?

Je gegevens worden ruim een jaar opgeslagen om je in de toekomst op de hoogte te houden van ons aanbod en om je te informeren over de workshop.

Pas als je akkoord gaat met deze voorwaarden kun je dit formulier verzenden.