UTA-onderzoek |  Je hebt nog 1 dag!

Update 15/06/2023: het UTA-onderzoek is gesloten. Deelnemen aan het onderzoek is niet meer mogelijk.

Op 15 juni sluit het UTA-onderzoek. Je hebt dus nog één dag om jouw wensen kenbaar te maken, en je ervaringen te delen over de praktijk. Zo bouw je aan de toekomst voor UTA.

Update 15 juni 2023: het UTA-onderzoek is gesloten. Deelnemen aan het onderzoek is niet meer mogelijk.

Laat van je horen over onder andere werkdruk, overuren, bereikbaarheid, reisuren, de vierdaagse werkweek, en de zwaarwerkregeling.

Iedere respondent is belangrijk. Vraag ook je collega’s om het UTA-onderzoek in te vullen. Hoe meer mensen het onderzoek invullen, hoe beter.

Resultaten

Wanneer alle resultaten zijn geanalyseerd is duidelijk wat de wensen en eventuele knelpunten van UTA’ers in de bouwsector zijn. De uitkomsten van het onderzoek nemen we mee naar de cao-onderhandelingen voor de nieuwe cao Bouw&Infra. Dankzij jouw deelname aan het onderzoek hebben we representatieve gegevens over wat er belangrijk is voor UTA.

Wil je op de hoogte gehouden worden over het UTA-onderzoek en de uitkomsten hiervan? Klik hier om je aan te melden voor de nieuwsbrief.

UTA-onderzoek: blijf op de hoogte!

FNV UTA gebruikt de gegevens die u op dit formulier verstrekt om contact met u op te nemen en om updates en marketing aan te bieden. U kunt zich op elk moment afmelden door te klikken op de link in de voettekst van onze e-mails. ons privacybeleid

UTA-onderzoek: blijf op de hoogte!