UTA-onderzoek | Webinar 26 september

Bereikbaar moeten zijn buiten de geplande werktijd, het (wekelijks) maken van overuren, lange reisuren en in de avond of nacht werken; de uitkomsten van het UTA-onderzoek liegen er niet om. Al deze factoren dragen bij aan de hoge werkdruk onder UTA-personeel. Dit moet anders en kan alleen met jouw hulp. Het webinar is geweest en je kunt je hier niet meer voor aanmelden.

Meer weten over de uitkomsten of het rapport nog rustig nalezen? Download dan hier de onderzoeksresultaten: Onderzoek naar de positie van UTA-werknemers op het gebied van arbeidsvoorwaarden en arbeidstijden in de bouw en infra

Ga in gesprek met cao-onderhandelaar Hans Crombeen

Dat er iets moet gaan veranderen is duidelijk. De resultaten van het onderzoek nemen wij natuurlijk mee naar de cao-onderhandelingen, maar wij hebben wel jullie steun en input nodig.
Daarom organiseren wij op 26 september een webinar van 19:30 – 21:00 . Tijdens deze online sessie delen wij de resultaten van het onderzoek en gaan wij met jou in gesprek. Praat en denk mee met eerste cao-onderhandelaar Hans Crombeen over de cao-voorstellen aan werkgevers. Zo zorgen wij samen voor betere arbeidsvoorwaarden en uiteindelijk een betere werk- en privé balans voor UTA-medewerkers.

Het webinar is voorbij en je kunt je niet meer aanmelden.

Vragen of opmerkingen?

Heb je vragen, opmerkingen, of wil je iets anders kwijt naar aanleiding van de resultaten uit het UTA-onderzoek? Neem gerust contact met ons op door een e-mail te sturen naar uta@fnv.nl . En wil je op de hoogte blijven van het cao-traject? Meld je hieronder aan voor de nieuwsbrief!

Blijf op de hoogte en meld je aan voor de nieuwsbrief!

FNV UTA gebruikt de gegevens die u op dit formulier verstrekt om contact met u op te nemen en om updates en marketing aan te bieden. U kunt zich op elk moment afmelden door te klikken op de link in de voettekst van onze e-mails. ons privacybeleid

Blijf op de hoogte en meld je aan voor de nieuwsbrief!