Hoe haal je als starter het beste uit je carrière? Wat kun je doen als je vragen hebt? En hoe blijf je goed voor jezelf zorgen in het drukke leven als young professional? In dit webinar krijg je antwoord op al je vragen over de cao, het ondernemerschap en je eerste baan.

Het webinar bestaat uit verschillende onderdelen. We beginnen met een tijdreis, die de ontwikkelingen in de bouw door de jaren heen visueel maakt. Daarna kun je kiezen uit drie verschillende deelsessies.

Arbeidsrecht & cao: In deze deelsessie word je meegenomen in het arbeidsrecht. We zullen het onder anderen hebben over arbeidsovereenkomsten en salaris. Ook bespreken we inhoudelijk de cao. Want wat is een cao precies? Hoe komt deze tot stand? En wat heb je eraan in de praktijk?

Ondernemen: In deze deelsessie Ondernemen ga je op oriëntatie in het ondernemerschap. Er komen verschillende zaken aan bod, zoals het verschil tussen in loondienst gaan en als zelfstandig ondernemer werken, wat schijnzelfstandigheid is en we nemen een kijkje in de sociale kaart van het ZZP-landschap.

Eerste baan: Deze laatste deelsessie gaat over de balans tussen werk en privé. Als young professional op de arbeidsmarkt komt er veel op je af. Hoe geef je je grenzen aan? En hoe zorg je voor een goede balans tussen werk en privé? In deze deelsessie worden deze vraagstukken behandeld en krijg je handige tools mee om je assertief en zelfverzekerd op te stellen op de werkvloer.

Lijkt het je leuk om dit webinar te volgen? Vul het aanmeldformulier in!

Een webinar van de FNV aanvragen

Je gegevens worden ruim een jaar opgeslagen om je in de toekomst op de hoogte te houden van ons aanbod.

Pas als je akkoord gaat met deze voorwaarden kun je dit formulier verzenden.

Een webinar van de FNV aanvragen

Pas als je akkoord gaat met deze voorwaarden kun je dit formulier verzenden.

E-learning – met certificaat

Naast verschillende online workshops biedt FNV|UTA jou, in samenwerking met FNV Young & United, een groot aanbod aan e-learning modules. Er zijn al meer dan 150 modules. Die volg je gewoon thuis, wanneer het jou uitkomt.

Na afloop krijg je van ons een certificaat.
Goed voor je cv!

Bijvoorbeeld:

• Solliciteren met lef
  • Socialmedia-marketing
  • Strategisch denken
  • Design thinking
  • Out of the box-denken
  • Vergeet je brein niet!
  • Regisseer je eigen loopbaan
ALLE E-LEARNING MODULES

Workshops voor jouw skills

Zelfstandig ondernemen, sollicitatie skills, netwerken, assessment training, persoonlijke presentatie… Met onze workshops zet jij vaart achter het ontwikkelen van je kennis en vaardigheden!

BEKIJK HIER ONZE WORKSHOPS

Contact met FNV | UTA